TRW

DF2674 - Jarrulevy

35.58

Hintaan sisältyy ALV 20%
Lähetys neljässä viikossa
Näytä toimituskulut

Huippulaadukas jarrulevy. Tämä on yksi jarrulevy. Jos aiot vaihtaa koko akselin levyt, pitää sinun ostaa kaksi tuotetta.

  Mitat ja koko
Jarrulevyn paksuus 25 mm
Korkeus 66 mm
Läpimitta 291 mm
Vähimmäispaksuus 23 mm
keskittämisläpimitta 100 mm

Tuotteen on valmistanut TRW Automotive, joka kehittää autoteollisuuden jarru- ja turvajärjestelmiä. BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen ja monet muut valmistajat valitsevat TRW:n tavarantoimittajaksi tuotantolinjoille.

  Specs
Reikien määrä 6
Reikäympyrä-Ø 127 mm
Jarrulevytyyppi Tuuletettu
Kierremitta 11
Weight 7.667 Kg
Barcode: 3322937108541
Taxcode: 87083091

Toimituskulut

Lähettäminen:  


DHL Express -pakettipalvelut
1 toukokuu
€48.80


25.01

7 huhtikuu

JAPANPARTS® DI-287
Jarrulevy

Etuakseli Läpimitta: 290 mm Tarkistuskilpi: ECE R90 APPROVED Reikien määrä: 6 Jarrulevyn paksuus: 25 mm Vähimmäispaksuus: 23 mm Reikäympyrä-Ø: 100 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu Korkeus: 66 mm

102.84

28 päivää

FERODO® DDF614
Jarrulevy

Etuakseli Läpimitta: 291 mm keskittämisläpimitta: 100 mm Reikien määrä: 6 Jarrulevyn paksuus: 25 mm Korvaava tuote/korvaava tiedote 2: ilman ruuveja Vähimmäispaksuus: 23 mm Paino: 14.41 kg Määräyksikkö: Sarja Reikäympyrä-Ø: 127 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu Kiristysmomentti: 112 Nm Korkeus: 65.8 mm

49.25

28 päivää

BREMBO® 09.5742.10
Jarrulevy

Läpimitta: 291 mm keskittämisläpimitta: 100 mm tuotenumerolle: 09.5742.10 Reikien määrä: 6 Jarrulevyn paksuus: 25 mm Vähimmäispaksuus: 23 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu, sisä Kiristysmomentti: 112 Nm Korkeus: 65.8 mm

46.40

28 päivää

ATE® 24.0125-0135.1
Jarrulevy

Läpimitta: 291 mm keskittämisläpimitta: 100 mm MAPP-koodi saatavilla: Reikien määrä: 6 Jarrulevyn paksuus: 25 mm Vähimmäispaksuus: 23 mm Reikä-Ø: 10.7 mm Reikäympyrä-Ø: 127 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu Korkeus: 65.8 mm Sisäläpimitta: 155 mm

38.54

28 päivää

MINTEX® MDC1819
Jarrulevy

Pakkauspituus: 33 cm Läpimitta: 291 mm keskittämisläpimitta: 100.1 mm Pakkauskorkeus: 15.5 cm Pakkausleveys: 31.5 cm Jarrulevyn paksuus: 25 mm Korvaava tuote/korvaava tiedote 2: Ilman pyörännapaa Korvaava tuote/korvaava tiedote 2: Ilman pyöränkiinnityspultteja Vähimmäispaksuus: 23 mm Paino: 7 kg Reikäympyrä-Ø: 127 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu, sisä Reikäkuvio/-määrä: 06/06 Korkeus: 65.8 mm

25.98

28 päivää

BLUE PRINT® ADT34392
Jarrulevy

Etuakseli keskittämisläpimitta: 100 mm Jarrulevyn paksuus: 24 mm Vanne, aukkoja: 6 -aukko Ulkoläpimitta: 290 mm Vähimmäispaksuus: 23 mm Paino: 7.76 kg Paksuus: 67 mm Reikäympyrä-Ø: 127 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu, sisä Huomioi huolto-ohjeet:

44.29

28 päivää

A.B.S.® 16553
Jarrulevy

Läpimitta: 290 mm Jarrulevyn paksuus: 25 mm Vanne, aukkoja: 6 -aukko Vähimmäispaksuus: 23 mm Paino: 7.23 kg Navan läpimitta 1: 100 mm Reikäympyrä-Ø: 127 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu Korkeus: 66 mm

47.54

28 päivää

CIFAM® 800-1065C
Jarrulevy

Etuakseli Läpimitta: 291 mm Tarkistuskilpi: ECE R90 APPROVED Reikien määrä: 6 Jarrulevyn paksuus: 25 mm Vähimmäispaksuus: 23 mm Reikäympyrä-Ø: 100 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu Pinta: Lakattu Korkeus: 65.5 mm

27.47

28 päivää

DELPHI® BG3423
Jarrulevy

Läpimitta: 290 mm keskittämisläpimitta: 100 mm Syvyys: 66 mm Asennusmalli: Poltti/ruuvi Reikien määrä: 6 Jarrulevyn paksuus: 25 mm Vähimmäispaksuus: 23 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu

41.86

28 päivää

TEXTAR® 92082700
Jarrulevy

Pakkauspituus: 33 cm Läpimitta: 291 mm keskittämisläpimitta: 100.1 mm Teknisten tietojen numero: 98200 0827 0 1 Pakkauskorkeus: 15.5 cm Pakkausleveys: 31.5 cm Jarrulevyn paksuus: 25 mm Korvaava tuote/korvaava tiedote 2: Ilman pyörännapaa Korvaava tuote/korvaava tiedote 2: Ilman pyöränkiinnityspultteja Vähimmäispaksuus: 23 mm Paino: 7 kg Reikäympyrä-Ø: 127 mm Jarrulevytyyppi: Tuuletettu, sisä Reikäkuvio/-määrä: 06/06 Korkeus: 65.8 mm

Korityyppi Malli Valmistusvuosi KW HP CCM
TOYOT 4 RUNNER (_N130) 3.0 V6 (VZN 130) 1990-07 - 1995-11 105 143 2959
TOYOT 4 RUNNER (_N130) 3.0 Turbo-D (KZN 130) 1993-10 - 1996-03 92 125 2982
Vertailunumerot


comments powered by Disqus